Ar Jums ką nors sakopavadinimas „The Rainforest Alliance Certified”? O gal esate girdėję apie žaliąją varlę, tupinčią ant maisto produktų pakuočių? Jeigu apie tai nieko nežinote,praskleisimeJumspaslapties šydą.
Šiuo prekės ženklu žymimi maisto produktai ir gėrimai, kurie vartojamirestoranuose, prekybos centruose, lėktuvuose, traukiniuose ir viešbučiuose. Žalios varlės antspaudas pirkėjams garantuoja, kad produktai atkeliavo iš specialių ūkių.
reklama
Juoselaikomasi griežtų, darnaus žemės ūkio tinklo (angl. Sustainable Agriculture Network) standartų: darbuotojai mėgaujasi geromis ir saugiomis sąlygomis, ogyvūnija ir jų buveinės yra saugomos.
Kodėl mūsų dėmesį patraukė būtent ši maža varlė, kuri atrodo niekuo neišsiskiriantiiš kitų aplinkosauginių, žaliųjų prekių ženklų?Ogi dėl savo unikalių reklamų. Viena tokių – tai „Follow the Frog“.3 minučių reklama, kuri sukurta prieš 1,5 metų, peržiūrėtanetapie 4 milijonus kartų.
Jiprikausto dėmesį nuo pat pradžių irpriverčia susimąstyti, o ką mes galime padaryti, kad labiau tausotume gamtą irpadėtume išsaugoti nykstančių gyvūnų rūšis.Atsakymą sufleruoja būtent ši reklama:
Jei norite prisidėti prie šios puikios iniciatyvos, galite tai padaryti!Jums tik reikia įsigyti produktų, pažymėtų žaliosios varlės ženklu. Juosgalite rastiir Lietuvos rinkoje:
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.