Žydrė Dargužytė   
2007 11 05, 00:00
„Mikrovisata TV“ vadovas: „Visada numatome keletą žingsnių į priekį“

UAB „Mikrovisata TV“ generalinis direktorius Raimondas Gaidys„Reikia nuolat galvoti kokių paslaugų nori vartotojai ir teikti jas ypač kokybiškai“, - teigia  UAB „Mikrovisata TV“ generalinis direktorius Raimondas Gaidys. Pasak jo, įmonės sėkmę gali užtikrinti ir nuoseklus darbas, aukštos kvalifikacijos darbuotojai ir darni vadovų komanda.

Kaune įsikūrusi UAB „Mikrovisata TV“ jau penkiolika metų sėkmingai dirba Lietuvos informacinių technologijų rinkoje, o neseniai pradėjo teikti sparčiausio Kaune 100 Mbps interneto ryšio paslaugas.

Vadovaujate vienai iš didžiausių telekomunikacijų bendrovių Lietuvoje. Kaip Jūsų įmonei pavyksta išlikti tarp lyderių?

Manyčiau, kad svarbus brandus ir aukštą kvalifikaciją turintis darbuotojų kolektyvas, darni vadovų komanda. Aišku, galima išvardyti šimtą įvairiausių priežasčių, visos jos bus teisingos, o kas nors vis tiek liks nepaminėta.

Padeda ir tai, kad nuolat galvojame, ko dar gali prireikti mūsų klientams. Ir kabelinė, ir eterinė TV, ir duomenų perdavimo paslaugos yra sritys, reikalaujančios milžiniškų investicijų, o tinklų statyba užtrunka ilgai, todėl visuomet stengiamės neapsiriboti dabartimi, numatome keletą žingsnių į priekį.

Kokiomis strategijomis vadovautasi plečiant įmonės veiklą?

Svarbiausia mūsų plėtros strategija – nuoseklumas. Išsikeliame sau ilgalaikius tikslus ir jų siekiame. Net ir tuomet, kai rinka dar neatrodo subrendusi vienai ar kitai paslaugai, mes prognozuojame, kaip ji keisis po kelerių metų.

Pavyzdžiui, kai projektavome savo TV signalų formavimo stotį, kuri pradėjo veikti tik šiemet, daug kam atrodė, kad jos galimybės gerokai pranoksta mūsų poreikius, tačiau šiandien ji sėkmingai formuoja ir pateikia programų paketus mūsų optinei kabelinei TV ir eterinei TV.

Stebime, kaip dirbama užsienio šalyse, nuolat bendraujame su pažangiausiais įrangos tiekėjais. Viena iš mūsų vykdomos plėtros ypatybių – universalumas.

Tam, kad maksimaliai būtų patenkinti vartotojų poreikiai, mūsų bendrovė naudoja ir bevieles, ir kabelines technologijas. Taigi galime patenkinti ne tik miesto gyventojų poreikius, bet ir gyvenančių užmiestyje.

Kaip manote, kas lėmė tai, kad Jūsų įmonė sugebėjo įsitvirtinti Lietuvos telekomunikacijų rinkoje?

Nedrįstu kalbėti visos „Mikrovisatos“ įmonių grupės vardu, bet esu tikras, jog sėkmės priežastys versle visuomet tos pačios: reikia nuolat galvoti apie tai, kokių paslaugų reikia vartotojui ir jas teikti kuo kokybiškiau.

Šiandien Lietuvoje apstu interneto paslaugų teikėjų, tačiau tokių, kurie gali garantuoti pakankamą spartą ir kokybę – mažai. Juos suskaičiuotume ant vienos rankos pirštų.


Vs nuotrauka

Gal prie Jūsų įmonės teikiamos išskirtines paslaugas, kurios taip pat prisideda prie sėkmės?

Galime pasididžiuoti tuo, kad mūsų teikiamas interneto ryšys yra bene sparčiausias Lietuvoje. Šiuo metu prie lietuviškų tarnybinių stočių mūsų optinio duomenų perdavimo tinklo klientai jungiasi net 100 Mbps sparta.

Tokia sparta suteikiama ne tik pasirinkusiems brangiausius interneto planus. Šiemet ir kitąmet toliau plėsime savo optinį duomenų perdavimo tinklą Kaune. Jau greitai naujų galimybių pasiūlysime ir Kauno bei Kauno apylinkėse matomos daugiakanalės TV vartotojams.

Kauniečiai, Kauno apylinkių gyventojai, gyvenantys individualiuose namuose, taip pat vietovėse, kurių kol kas nepasiekia optiniai tinklai, jau greitai galės džiaugtis kur kas geresne transliavimo kokybe bei didesniu TV programų skaičiumi.

Kokie pokyčiai įmonėje buvo naudingiausi?

Nenoriu ir negaliu išskirti vienų ar kitų įvykių. Stengiamės pokyčius planuoti, jiems pasiruošti, nes tada jie įvyksta beveik nepastebėti. Svarbiausia, kad įtampos nepajustų klientai. Tik tada galima sakyti, jog pokyčiai išėjo į naudą.

Nors dažnai žmonės ne itin mėgsta ir dažniausiai iš pradžių priešinasi pokyčiams, šiuolaikinis gyvenimas be pokyčių neįmanomas. „Mikrovisatos“ įmonių grupė visada pasižymėjo struktūros pokyčių dinamiškumu.

Kaip vertinate „Mikrovisatos TV“ veiklos rezultatus?

Tikras verslininkas niekuomet nėra patenkintas veiklos rezultatais, tačiau reikia sugebėti stabtelti ir pasidžiaugt tuo, ką esam padarę dėl Kauno miesto ir jo apylinkių žmonių.

Aš manau, kad šiuolaikinis verslas turi savo veiklą planuoti ir įgyvendinti užsibrėžtus planus. Na, o jei rinka pasiūlo naujų, patrauklių iššūkių ar neišbandytų verslo galimybių, tai visuomet būtina jomis pasinaudoti.

Verslosavaite.lt

 

 



 

Į viršų

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama