T.Padgursko nuotr. Dažnai atsiranda nesusipratimų, kuris gi bendrovėje dirbantis specialistas turėtų būti atsakingas už SEO – marketingo vadovas ar IT specialistas. Panašu, kad visgi marketingo specialistas.
SEO padeda iškilti svetainėms į aukštas pozicijas Google paieškoje, todėl tai gali būti laikoma viena efektyviausių išorinio marketingo priemonių. Tai yra būdas pasiekti savo potencialų klientą būtent tuo metu, kada paslauga jam reikalinga ir jis pats ieško iš ko galėtų ją nusipirkti.
Statistika rodo, kad maždaug 95% interneto lankytojų spaudžia ant rezultatų, esančių pirmame puslapyje ir tik apie 5% spaudžia antrame, trečiame ar tolimesniuose puslapiuose esančius rezultatus. Žinoma, SEO paslaugos yra glaudžiai susijusios su programavimo darbais. Tačiau, nevertėtų išsigąsti nedaug su programavimu susijusios patirties turintiems svetainių savininkams. Dalį SEO darbų gali atlikti bent programavimo ir naudojimosi internetu pagrindus turinys žmonės. Apie nemokamus veiksmus, kurie padės kilti tinklapio pozicijoms Google paieškoje, pakalbėsime plačiau šiame straipsnyje. Tai gali kainuoti jums pusvalandį per dieną. Google Analytics Įsidiekite į savo svetainę Google Analytics. Tokiu būdu pažinsite savo svetainės lankytojus, matysite jų elgseną, srautus. Pagal gautus duomenis galėsite optimizuoti savo svetainę. Raktiniai žodžiai svetainėje Prieš pradedant optimizavimo darbus, įsitikinkite, ar žodžiai, pagal kuriuos norite būti aukštose pozicijose, yra jūsų puslapyje. Juk Google turės kažkur nukreipti nuspaudus ant jūsų svetainės – o kur jis nukreips, jei tokio raktažodžio net nėra svetainėje? Raktinių žodžių parinkimas Tarkime, jūs parduodate plastikinius langus. Bet nežinote, kaip dažniau žmonės veda į Google – „langai“, „plastikiniai langai“, o gal „plastiko langai“? Jums padės įrankis Keyword Planner. Jis parodys kiek kartų per mėnesį konkretūs raktažodžiai yra ieškomi. Išsirinkite daugiausiai paieškų turintį sinonimą ir jį optimizuokite. Įveskite į Google paiešką „keyword planner“, prisijunkite su savo esamu Gmail paštu, naudokitės įrankiu. Jame reikės įvesti norimą raktažodį, šalį ir kalbą. Produktų aprašymai Patys aprašykite savo produktus. Jokiu būdu nedėkite kopijuoto teksto, ypač tokio, kuris jau buvo publikuotas kitose svetainėse. Google robotai tai greitai pastebės ir jūsų svetainė bus nubausta pozicijų kritimu. Kurkite kuo daugiau informatyvaus, įdomaus turinio. Tai yra didelis darbas, bet jis atsiperka. URL struktūra Sukurkite tvarkingą URL puslapių struktūrą. URL adresuose naudokite reikalingus raktinius žodžius. Teisingos URL struktūros pavyzdys: puslapis.lt puslapis.lt/paslaugos puslapis.lt/paslaugos/automobiliu-salonu-valymas/ Tai yra trys URL adresai. Pirmas nukreipia į titulinį puslapį, antras – į paslaugas, trečias – į paslaugą „Automobilių salonų valymas“. Jei URL adrese yra daug žodžių – atskirkite juos brūkšneliais. Kuo daugiau bus žodžių – tuo greičiau URL bus suindeksuotas Google. Meta žymės Būtinai aprašykite kiekvieno URL meta pavadinimus (title) ir aprašymus (description). Jie bus matomi Google paieškos rezultatuose. Pirma eilutė –pavadinimas, antra –URL, trečia ir ketvirta – aprašymas. Abiejose meta žymėse turi būti norimas raktažodis. Jis bus matomas ir Google ieškantiems žmonėms ir Google robotams. Socialiniai tinklai Susikurkite paskyras socialiniuose tinkluose (Facebook, Google+, Linkedin). Taip galėsite pritraukti žmones, kuriems yra įdomu tai, ką jūs darote. Aktyvios socialinių tinklų paskyros taip pat patinka Google. Pozicijų stebėjimas Stebėkite savo tinklapio pozicijas, jų pokyčius. Taip dar geriau suprasite, kurie veiksmai labiausiai įtakoja jų kilimą. Pozicijų nežiūrėkite Google, nes rezultatai bus netikslūs ir pritaikyti jums. Tai reiškia, kad puslapius, kuriuose jūs lankotės dažnai, Google rodys aukštesnėse vietose. Pozicijų tikrinimui naudokite Ad Preview įrankį. Įveskite į Google „Adpreview“, prisijunkite savo Gmail paštu, pasirinkite šalį ir kalbą, naudokite. Tokiu būdu matysite realius rezultatus. Parengta pagal digitalstar.lt
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|