reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2018 04 09, 11:24
Mobilioji prekyba atsiriekia vis didesnę e. prekybos dalį

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Didžiausia Lietuvoje internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ fiksuoja augantį srautą pirkėjų, kurie į elektroninę parduotuvę užsuka ir apsiperka naudodamiesi mobiliais įrenginiais, o kompiuteriais naudojasi vis rečiau.

 

Lietuvoje šie pokyčiai vyksta sparčiau nei Latvijoje ir Estijoje.

 

„M. parduotuvės tobulinimas yra viena prioritetinių mūsų investicijų krypčių tiek pernai, tiek šiais metais. Išmanieji telefonai jau yra neatsiejama gyvenimo dalis ir visi internetiniai verslai bei paslaugos turi adaptuotis. Pavyzdžiui, telefonu žmonės naršo dažniau ir trumpiau nei kompiuteriu todėl prekių paieška m. parduotuvėje ir kitos funkcijos turi būti paprastesnės, patogesnės. Per praėjusius metus mums pavyko 17 proc. sumažinti laiką, kurį klientas praleidžia norėdamas įsigyti prekę išmaniuoju telefonu“, – pasakoja Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė.

reklama

 

Kompiuteriu žmonės daugiau naudojasi (58 proc.) darbo valandomis, tarp 8-18 valandos, o po darbo valandų, prieš darbą ir savaitgaliais žmonės daugiau naudojasi išmaniaisiais telefonais (58 proc.), rodo internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ lankytojų srautų analizė.

 

G. Vilkė pastebi, kad į mobiliąją parduotuvės versiją lankytojai dažniausiai ateina iš socialinių tinklų bei naujienlaiškio. Lankytojai, kurie lankėsi parduotuvėje naudodamiesi kompiuteriu, tikslingai ieškojo prekių arba susidomėjo reklama naujienų portaluose. 

 

„Visose Baltijos šalyse žmonės dažniau naudojasi kompiuteriu, kai ieško stambesnių ir brangesnių daiktų, pavyzdžiui, baldų, skalbimo mašinų ir pan. Mobiliaisiais įrenginiais žmonės dažniau ieško ir perka kvepalus, aksesuarus, telefonus, žaislus, smulkią buitinę techniką arba prekes, dėl kurių kyla didelis subruzdimas – kaip Lietuvoje dėl trispalvių prieš valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimą. Tuomet vėliavų žmonės daugiausiai ieškojo naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais“, – pasakoja G. Vilkė.

 

„Pigu“ grupės rezultatai rodo, kad visose Baltijos šalyse mažėja dalis pirkėjų, kurie internetinėje parduotuvėje lankosi ir perka naudodamiesi kompiuteriais – pastaruosius keičia mobilieji įrenginiai. Lietuvoje šie pokyčiai ryškiausi: užpernai lankytojų srautas per mobiliąją programėlę bei mobiliąją aplikaciją nesiekė trečdalio, o 2017 m. per mobilius įrenginius į parduotuvę atėjo 41 proc. lankytojų. Latvijos „220.lv“internetinėje parduotuvėje per išmaniuosius telefonus apsilankė 31 proc., o Estijos „Kaup24.ee“ – 32 proc. visų lankytojų.

 

„Prognozuojame, kad lankytojų srautas m. parduotuvėje nuosekliai didės ir kitų metų pabaigoje Lietuvoje sieks apie 60 proc., o Latvijoje ir Estijoje – po 45 proc.“, – komentuoja G. Vilkė. 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Ar dovanojate šventines dovanas savo partneriams, klientams?
 

reklama

reklama

reklama