VersloSavaite.lt   
2017 08 16, 11:13
Lietuvos verslininkams svarbiausia greitis ir išmokų dydis

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Lietuvos verslininkai iš paslaugas jiems teikiančių bendrovių tikisi ne nuolaidų, o greito ir operatyvaus reagavimo įvykus nenumatytoms aplinkybėms.

 

Atliktas tyrimas parodė, kad mūsų šalies įmonių vadovų pagrindiniai lūkesčiai draudimo bendrovėms yra greitas reagavimas nelaimės atveju ir kuo didesnės išmokos.

 

Tai atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikta verslo atstovų nuomonės apklausa.

reklama

 

Tyrimo duomenimis, 77 proc. Lietuvos verslininkų iš draudikų tikisi greito reagavimo įvykus nelaimei, o 72 proc. mūsų šalies verslo atstovų išreiškė lūkestį sulaukti kuo didesnės išmokos ir kuo geresnio jų poreikių supratimo. Šiuos prioritetus dažniausiai minėjo Lietuvos mažmeninės prekybos įmonių vadovai. Daugiau nei 10 darbuotojų turinčių įmonių vadovai išskyrė jų poreikių supratimo svarbą.

 

Atliktas tyrimas parodė, kad greitų išmokų iš draudimo bendrovių tikisi 64 proc. Lietuvos verslininkų, o 44 proc. jų yra reikalingi draudikų patarimai ir profesionalios konsultacijos. Tik 42 proc. mūsų šalies darbdavių paminėjo nuolaidų svarbą.

 

„Analizuojame Lietuvos verslo atstovų situaciją, kuri, tyrimo duomenimis, kiekvienais metais keičiasi. Per pastaruosius trejus metus 14 proc. išaugo greito reagavimo poreikis – vis daugiau šalies verslininkų iš mūsų tikisi operatyvumo. Svarbu pažymėti, kad Latvijoje šis verslo atstovų lūkestis augo vos keliais procentais.

 

Tuo tarpu Estijoje greito reagavimo  ir greitų išmokų lūkestis pastaraisiais metais 18 proc. sumažėjo. Tarp estų verslininkų 20 proc. išaugo kuo didesnės išmokos poreikis“, – sakė draudimo bendrovės „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas.

 

Reprezentatyvi verslininkų apklausa Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikta lygiomis dalimis apklausiant daugiau nei 600 respondentų visose trijose Baltijos šalyse.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: