VersloSavaite.lt nuotr. Lietuvos reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ praėjusią savaitę Rygoje vykusiame tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ laimėjo du aukso apdovanojimus, o lietuvių kurta naujo „Utenos“ alaus įvedimo į rinką kampanija įvertinta ir festivalio „Grand Prix“ prizu, kuris skiriamas patiems geriausiems reklamos darbams.
Darbas „Utenos“ alui aukso apdovanojimą „Adell Taivas Ogilvy“ pelnė reklamos festivaliuose vienoje labiausiai vertinamų reklamos kampanijos kategorijoje.
Antrąjį aukso apdovanojimą festivalio žiuri, sudaryta iš visos Europos reklamos specialistų, Lietuvos agentūrai skyrė už partizaninės reklamos sprendimus anglų kalbos mokyklai „London International School of Languages“. „Džiugu, kad reklamos festivaliuose yra įvertinami ne tik atskiri mūsų reklamos sprendimai, bet ir didelio masto darbai bei reklamos kampanijos“ – teigia reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas Linas Paškevičius, - „Reklamos kampanijos vertinamos ne tik pagal idėjų originalumą ar techninio įgyvendinimo kokybę, bet pagal visos kampanijos efektyvumą. Tai mums ypač svarbu, nes reklamą visų pirma kuriame klientams, o ne reklamos festivaliams“. Šiemet festivaliui iš viso buvo pateikta reklamos darbų iš 25 pasaulio šalių.
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|