TOP promo
 

reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2015 09 07, 15:19
Lietuvos investuotojai stipriai susimažino akcijų pozicijas

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Rugpjūčio mėnesį investavimas.lt organizuotoje apklausoje dalyvavo 77 investuotojai iš kurių 88% rugsėjo mėnesį tikisi rizikingų turto klasių brangimo. Tačiau šį kartą skirtumas toks, kad didžiausią investicijų portfelio dalį Lietuvos investuotojai nukreiptų nebe į akcijas, o į auksą (25%).

 

Tuo tarpu saugios turto klasės sudarytų 12% bendro investicijų portfelio.

reklama

 

Portalo vykdomo tyrimo iniciatoriaus Luko Macijausko teigimu, po rugpjūčio mėnesį įvykusios masinės rizikingų turto klasių kainų korekcijos galima buvo stebėti investuotojų sentimento pasikeitimą.

 

Būtent šios korekcinės nuotaikos įtakojo tai, kad Lietuvos investuotojai net trečdaliu susimažino investicijų į akcijų turto klasę dalį ir net dvigubai pasididino aukso poziciją.

 

Vertinant praėjusios apklausos investuotojų pasirinkimus, kuri turto klasė rugpjūčio mėnesį pasirodys geriausiai, matome, jog didžioji dalis investuotojų (27%) buvo pasirinkę JAV akcijas. Ir nors JAV akcijos nebuvo pats prasčiausias pasirinkimas, tačiau rugpjūčio mėnesį jos sugeneravo apčiuopiamą nuostolį (-6.13%). Tuo tarpu pelningiausią rugpjūčio mėnesio turto klasę – auksą (+3.71%) buvo pasirinkę vos 13% apklausos dalyvių.

 

„Pagal respondentų turto klasių pasirinkimus suformavę bendrą Lietuvos investuotojų portfelį galime teigti, jog jo vertė rugpjūčio mėnesį smuko –4.44% ir maždaug 0.37% atsiliko nuo plačiai išskaidyto lygių proporcijų portfelio, kurio vertė atitinkamai  koregavosi –4.07%.

 

Šiek tiek prastesnį Lietuvos investuotojų portfelio rezultatą nulėmė tai, kad didžiausią dalį investicijų portfelio investuotojai buvo nukreipę į akcijų turto klasę, kuri ir sugeneravo didžiausios nuostolius“, – teigė investavimas.lt lektorius Lukas Macijauskas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

K2 zodz grand

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama