VersloSavaite.lt   
2014 12 10, 11:02
Lietuvių socialinė iniciatyva – geriausia Europoje

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
„Lietuvos draudimas“ kartu su komunikacijos bendrove „Integrity PR“ pelnė geriausių Europoje komunikacijos projektų konkurso „European Excellence Awards 2014“ pripažinimą.

Paryžiuje vykusio apdovanojimų renginio metu „Lietuvos draudimo“ inicijuota pykčio mažinimo keliuose kampanija „Nulis pykčio“ tituluota geriausiu šių metų socialinės atsakomybės projektu Europoje.

reklama

 

„Europos komunikacijos profesionalų įvertintą ir geriausiu šių metų socialinės atsakomybės projektu pripažintą „Nulis pykčio“ kampaniją vykdome nuo 2013 m. rudens. Tarptautinis įvertinimas rodo, kad ši kampanija ne tik įdomi savo idėja, bet ir aktuali bei pripažįstama tiek komunikacijos profesionalų, tiek visuomenės. Projektu siekiame ugdyti draugiškesnę šalies vairuotojų kultūrą, mažinti agresyvaus vairavimo mastus bei tuo sukurti saugesnę aplinką keliuose“, – sakė „Lietuvos draudimo“ atstovė ryšiams su visuomene Ingrida Žaltauskatė.

 

Socialinės atsakomybės projektų kategorijoje apdovanojimą pelnęs „Lietuvos draudimas“ šiemet aplenkė kitus keturis finalistus – „Aviva“, „Heineken International“, „Samsung Electronics Poland“ bei „Tesco Polska“. Pretenduodamos į apdovanojimus įmonės iš visos Europos šiemet pateikė 1600 konkurso paraiškų.

 

„European Excellence Awards“ komisijos nariai „Lietuvos draudimo“ kampaniją įvertino už pasiektus rezultatus ir įgyvendintų priemonių išskirtinumą: atliktą išsamiausią Lietuvos vairuotojų tyrimą apie pyktį keliuose, sukurtus specialius kelio informacinius stendus „Įsijunk šypseną“, kurie jau 37-iose Lietuvos vietose primena vairuotojams vairuoti draugiškiau, taip pat surengtas pykčio valdymo pamokas pradedantiesiems vairuotojams ir kitus veiksmus.

 

Net 91 proc. Lietuvos vairuotojų pripažįsta, jog „Nulis pykčio“ projektas didina nusiteikimą vairuoti be pykčio, mandagiau, o 45 proc. „Įsijunk šypseną“ ženklus mačiusių vairuotojų teigia, kad ženklas priverčia juos realiai nusišypsoti.

 

Paryžiuje apdovanojimą pelnęs projektas „Nulis pykčio“ šiemet jau buvo įvertintas ir Lietuvoje. Bendrovės kampanija pelnė Metų auksinio projekto titulą Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) surengtuose komunikacijos projektų apdovanojimuose.

 

Projektą „Nulis pykčio“ bendrovė „Lietuvos draudimas“ įgyvendina kartu Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija bei Lietuvos automobilių kelių direkcija.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: