VersloSavaite.lt   
2018 06 28, 10:19
Lietuviai augina ruginės duonos pardavimus

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Šalyje pirmaujančios kepyklos „Vilniaus duona“ atliktas tyrimas atskleidė, kad lietuviai iš visų Baltijos šalių gyventojų labiausiai stengiasi maitintis sveikai.

 

Be to, lietuviai geriau už latvius ar estus žino, kad duona – neatsiejama sveikos mitybos dalis, ir skiria didžiausią dėmesį maisto produktų sudėčiai. Tokius tyrimo rezultatus atspindi „Vilniaus duonos“ pardavimų statistika – pastaraisiais metais Lietuvoje labiausiai auga ruginės duonos pardavimai.

 

Nori maitintis sveikiau

reklama

 

Duonos vartojimo įpročius ir vartotojų santykį su sveiku gyvenimo būdu Baltijos šalyse „Vilniaus duona“ ištyrė praėjusių metų pabaigoje. Rezultatai parodė, kad nepaisant to, jog reguliariai besimankštinančių ir kūno svorį kontroliuojančių lietuvių tėra vos trečdalis, sveikai mitybai skiriame didžiausią dėmesį tarp Baltijos šalių.

 

Palyginimui, reguliariai sportuojančių estų yra du trečdaliai, latvių – ketvirtadalis, ir nors kūno svorį jie linkę kontroliuoti šiek tiek labiau, apie duonos naudą sveikatai išmano pastebimai mažiau, kaip ir mažiau dėmesio skiria sveikai mitybai ar maisto produktų sudėčiai nagrinėti.

 

„Taip pat tyrimas parodė, kad lietuviams labiau nei latviams ar estams svarbu valgyti kuo natūralesnius maisto produktus, su kuo mažiau konservantų arba skonio stipriklių. Vis dėlto vertingiems augaliniams pridėtiniams ingredientams duonoje lietuviai nėra abejingi. Galiausiai, rezultatai byloja, kad net pusė mūsų maisto produktuose vertina tradiciškumą.

 

Visa tai vėlgi susiveda į tą pačią išvadą – mes labai norime gyventi sveikiau, ir tai lengvai paaiškina duonos pardavimų statistiką: tendencijos rodo, kad bendrai labiausiai auga ruginės duonos pardavimai“, – sako „Vilniaus duonos“ komercijos direktorius Gražvydas Jukna.

 

Mėgstamiausia – ruginė duona

 

Apžvelgiant „Vilniaus duonos“ kepamos ruginės duonos pardavimų duomenis, daugiausia lietuviai 2017-aisiais nupirko ruginės „Agotos“ juodos duonos, kurios pardavimai palyginus su ankstesniais metais paaugo net 12 proc.,  smarkiai pamėgo ir šviesią ruginę „Agotos“ duoną su saulėgrąžomis – per metus pardavimai paaugo net 22 proc.

 

Tendenciją apie augantį ruginės duonos populiarumą patvirtina ir tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ surinkti duomenys: juodos duonos šalyje 2017-aisiais parduota 1,4 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

 

Verslosavaite.lt