VersloSavaite.lt   
2018 07 16, 21:56
Kūrybiškos merginos iš Šakių idėja suvienijo Šakių verslininkus

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Aušra Savodnikaitė prieš šešerius metus Šakiuose atidarė limfodrenažinių masažų studiją, kuri sėkmingai veikia ir dabar. Veikliai merginai mažame mieste nuolat kyla idėjų, tačiau ji net ir po kelerių sėkmingos veiklos metų savęs dar nedrįsta vadinti verslininke.

 

Jai patinka save pristatyti kaip savo veiklą mylinčią moterį. Neseniai mergina vėl nustebino nauja savo iniciatyva – ji pradėjo leisti vietinį laikraštį „Optimistas“. Šis leidinys suvienijo vietinius verslus ir suteikė galimybę patraukliai pristatyti savo paslaugas Šakių gyventojams.

 

Kasdien dovanoja sveikatą

reklama

 

Jurbarko rajone gimusi ir ilgą laiką ten gyvenusi moteris vyro gimtinėje atidarė sveikatingumo studiją, į kurią kasdien dvejus metus važinėjo iš Jurbarko, kol galiausiai nusprendė persikelti gyventi į Šakius.

 

„Pirmą kartą pati išbandžiusi limfodrenažinius masažus Jurbarke ir pastebėjusi greitą efektą, nusprendžiau mylimo Šakių miesto gyventojus supažindinti su jais. Šį metodą vis dažniau rekomenduoja ir gydytojai, nes tokie masažai valo organizmą, gydo sąnarius, gerina kraujotaką, minkština odą, padeda atsikratyti celiulito“, – pasakoja A. Savodnikaitė.

 

Mergina veiklos pradžioje iškart gavo artimųjų ir draugų palaikymą, nes daugelis aiškiai suvokė, kad sveikatingumo veiklų regione tikrai reikia, nes čia jų trūksta. Žmonės arba turi be jų apsieiti arba yra priversti vykti į kitus miestus.

 

„Patalpas veiklai radau pačiame miesto centre, tad įgyvendinti idėją neužtruko. Mažo miesto gyventojai gana greitai susidomėjo šiomis sveikatingumo procedūromis, nes jos turi ne tik atpalaiduojantį, bet ir gydomąjį poveikį organizmui. Dauguma kitų veiklų, kurias Šakių gyventojai gali pasirinkti savo mieste, yra labiau pramoginės, skirtos atsipalaiduoti ir smagiai praleisti laisvalaikį. Iš lūpų į lūpas perduodama žinia yra pati geriausia reklama, nes regionuose žmonės nuoširdžiai tiki tuo, ką sako kiti“, – klientų pritraukimo būdus vardija versli mergina.

 

„Optimistas“ – dovana Šakių gyventojams

 

Norėdama paskatinti daugiau žmonių išbandyti savo studijoje teikiamas procedūras ir reprezentuoti kitų regiono verslininkų veiklą, Aušra sukūrė šiuolaikiško reklamos leidinio „Optimistas“ koncepciją.

 

„Dabar tai jau ne tik mano, bet ir visų šakiškių bendras kūrinys. Mano tikslas buvo parodyti, kad regione yra puikių verslų, tačiau visada jaučiau, kad jie savęs tinkamai nepristato. Tarkime, aš žinau, kad šalia manęs yra grožio salonas, tačiau nesu susipažinusi, kokias naujoves jie taiko savo darbe, kokie specialistai ten dirba. „Optimistas“ būtent ir yra tas leidinys, kuriame verslai pristatomi detaliai, tarsi praskleidžiama „uždanga“ ir žmogus atranda paslaugas, esančias arčiausiai jo, naujai“, – džiaugiasi reikšmingos Šakių verslininkams idėjos iniciatorė.

 

Moteris negaili gražių žodžių apie vietinius gyventojus, kuriuos kasdien sutinka, mat pati nuolat dirba studijoje: „Jie nuostabūs ir labai geri žmonės – supratingi, paslaugūs, draugiški ir dosnūs. Jų dėka mano veikla sėkmingai gyvuoja. Kasdien girdžiu skatinimą nesustoti ir eiti pirmyn, tad už tai jiems esu dėkinga“. Moteris džiaugiasi, kad mažame mieste ne tik malonu plėtoti verslą, bet ir patogu gyventi, lengva džiaugtis pokyčiais.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: