VersloSavaite.lt   
2016 07 14, 18:01
Klientams pritraukti – skaitmeniniai sprendimai

Image
Ekranai
Profesionalių ekranų, naudojamų reklamai bei įvairiam informaciniam turiniui transliuoti, skaičius Lietuvos prekybos centruose išaugo dešimčia kartų – tą rodo naujausias kompanijos „Samsung“ tyrimas.

 

Didžiausią ekranų naudą, siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti jau esamus klientus, įžvelgia prekiaujantys sporto reikmenimis, sveikatos ir grožio priemonėmis bei elektronika.

reklama

 

„Mūsų tyrimo rezultatai parodė, jog bendras profesionalių ekranų poreikis parduotuvėse per du metus ženkliai išaugo. Tai reiškia, kad verslas ieško originalesnių ir pažangesnių alternatyvų statiškai, jau atgyvenusiai, reklamai, tokiai, kaip, plakatai ar lankstinukai. Toks pokytis skaitmeniname amžiuje yra daugiau nei logiškas“, – sako Osvaldas Varnas „Samsung“ pardavimų verslui vadovas.

 

Jo teigimu, tam įtakos padarė tobulėjančios technologijos, kurių dėka verslo segmentui skirti ekranai darosi vis funkcionalesni, be to, juose generuojamas turinys labiau patraukia žmonių dėmesį.

 

„Tokiuose ekranuose lengviau ir paprasčiau atnaujinti informaciją, galima rodyti kelias skirtingas reklamas iš karto. Be to, yra galimybė iš kelių ekranų sumontuoti didelę, įvairių formų vaizdo sieną, skirtą įspūdingiems, dėmesį kaustantiems vaizdiniams transliuoti“, – komentuoja specialistas. Pašnekovo manymu, tokie sprendimai padidina pardavėjų šansus pritraukti klientus ir leidžia tikėtis geresnių pardavimų. Tai ypač svarbu prekybos centruose, kur konkurencija yra itin didelė.

 

 „Samsung“ atliktas tyrimas parodė, jog per dvejus metus didžiausias, 55 proc. augimas Lietuvoje pastebėtas sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvėse. Sveikatos ir grožio priemones parduodančiose vietose jų išaugo 47 proc., o elektronikos ir laisvalaikio padidėjo 22 proc.

 

„Pastebėjome, jog ekranų poreikis didžiausias vietose, prekiaujančiose produktais, kuriems siūlomos įvairios akcijos bei kuriuos įsigyti dažnai nusprendžiama spontaniškai. Taip pat ekranai efektyvūs paslaugų sektoriuje – bankuose, lažybų punktuose, draudimo įmonėse, pašto skyriuose - ten, kur žmonėms tenka palaukti eilėse. Tokiomis sąlygomis palanku rodyti ne tik reklamą, tačiau ir pramoginį turinį, siekiant įsiteikti klientui ir jo laukimą eilėje padaryti malonesnį“, – įsitikinęs O. Varnas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: