reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 12 01, 12:10
Keliaudami lietuviai mėgsta rinktis greitąjį maistą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Daugiau kaip pusė lietuvių, keliaudami į kitus Lietuvos miestus arba į užsienio šalis, renkasi greitąjį maistą. Be to, išlieka ryški tendencija, jog šalies gyventojai domisi informacija apie greitojo maisto restoranų patiekalų sudėtį, taip pat nuosekliai didėja specialių pasiūlymų vaikams aktualumas.

 

Visa tai parodė nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį „Hesburger“ restoranų tinklo užsakymu kasmet Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlieka tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“.

 

Tyrimo duomenimis, greitąjį maistą keliaudami į kitus šalies miestus renkasi 62 proc., o keliaudami užsienyje – 57 proc. apklaustų Lietuvos gyventojų. Ši tendencija dar stipresnė Latvijoje ir Estijoje. Keliaudami savo šalyje ir užsienyje greitąjį maistą valgo 70 proc. estų ir apie 66 proc. latvių.

reklama

 

„Tyrimas parodė,  kad greitasis maistas yra itin patrauklus kelionių metu. Ši tendencija labai aiškiai matoma visose trijose Baltijos šalyse. Kelionėse dažnai norima sutaupyti laiko, tad greitojo maisto restoranai – puiki išeitis. Kitos svarbios priežastys užsukti į greitojo maisto restoraną keliaujant – tai prieinama kaina, užtikrinta kokybė ir pateisinti lūkesčiai, nes žmogus žino, kad gaus jam pažįstamą ir priimtiną maistą“, - sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

 

Dar viena tendencija, kuri paaiškėjo tyrimo metu – Lietuvos moterys sustoti greitojo maisto restorane pasiūlo gerokai dažniau, palyginti su latvėmis ir estėmis. Tai, jog moterys būna iniciatorės užsukti į tokį restoraną keliaujant, nurodė 17 proc. apklaustų respondentų Lietuvoje, kai Estijoje ir Latvijoje taip atsakiusiųjų buvo tik kiek daugiau nei dešimtadalis.

 

Tuo tarpu kaimyninėse šalyse vyrai, o ne moterys gerokai dažniau pasiūlo sustoti greitojo maisto užkandinėje: 18 proc. Estijoje, 15 proc. Latvijoje (Lietuvoje – 16 proc.).

 

„Hesburger“ užsakymu 2017 m. lapkritį atlikto reprezentatyvaus tyrimo metu elektroninės apklausos būdu apklausti 15-49 metų amžiaus Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojai. Visose trijose šalyse apklausta po 1000 respondentų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Ar dovanojate šventines dovanas savo partneriams, klientams?
 

reklama

reklama

reklama