VersloSavaite.lt   
2015 08 05, 12:45
Kaip tinkamai vykdyti komunikaciją „Facebook‘e“?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Komunikacija „Facebook‘e“ – tai vienas iš būdų, kuriuo naudojantis įmonės gali prisistatyti ir atskleisti save. Palyginti su kitomis reklamos priemonėmis, paskyra socialiniame tinkle, yra pigus ir efektyvus informacijos, apie savo veiklą, teikimo įrankis esamiems ir potencialiems vartotojams.

 

Šiandien „Facebook‘as“ yra tapęs dominuojančiu socialiniu tinklu ne tik tarp individualių vartotojų, bet ir tarp verslo atstovų. Turėdami bendrovės „Facebook“ profilį jūs ne tik būsite geriau matomi internete, bet ir galėsite paprasčiau bendrauti su esamais ar būsimais klientais.

reklama

 

Įmonės komunikacija socialiniame tinkle dažnai vartotojui yra patrauklesnė nei įprasta dėl savo nestandartinių sprendimų ir galimybės kurti dialogą. Tokiu būdu socialinio tinklo tikslingas panaudojimas gali tapti puikia verslo viešųjų ryšių strategijos dalimi.

 

Ar visoms verslo sritims naudinga turėti profilį „Facebook‘e“?

 

„Kadangi visoms verslo sritims reikalinga reklama, tad socialiniame tinkle profilį susikurti nepamaišytų nei vienai įmonei. Juolab, kad tai yra nemokama, o ir užsakant mokamas reklamos paslaugas yra lengva pasiekti norimą klientą. Be to, įmonei „Facebook'o“ profilį naudinga turėti ir dėl grįžtamojo ryšio – lankytojams/klientams leidžiama reikšti nuomonę, nesudėtinga su įmone susisiekti.

 

Įmonė gali skelbti savo naujoves, pristatyti paslaugas, socialiniame tinkle skelbiamų naujienų stilius nebūtinai turi būti formalus – galima ir išradingiau bei artimesniu klientui stiliumi skelbti apie naujus produktus, naujoves ar pasiekimus“, – teigia ryšių su visuomene agentūros „Promo Service“ socialinių tinklų specialistas Tautvydas Padgurskas.

 

Kuo „Facebook“ puslapis gali būti naudingas jūsų verslui?

 

Socialinio tinklo pagalba jūs galėsite aiškiau pamatyti kas yra tikroji jūsų produkto ar paslaugos tikslinė auditorija. Be to, galėsite tiesiogiai bendrauti su ja: ne tik teikti informaciją apie save, bet ir gauti komentarus, atsiliepimus, pasiūlymus iš auditorijos.

 

„Facebook“ puslapis jums suteiks unikalią galimybę pridėti savo verslui asmenybę ir veidą. Nuoširdus bendravimas su auditorija atskleis jūsų verslo žmogiškąją pusę ir ugdys lojalius vartotojus. Socialinis tinklas turi galimybę atnaujinti būsenas, dalintis bendromis sąsajomis su vaizdinėmis ar garsinėmis priemonėmis. Be to, jis gali būti panaudotas kaip veiksmingas būdas nukreipti vartotojus į savo internetinę svetainę, išplėsti savo pasiekiamumą internetinėje paieškos sistemoje, padidinti konkurencingumą,

 

Nors kiekviena įmonė ar bet kuris verslo atstovas gali susikurti „Facebook“ profilį, tačiau tai dar negarantuoja sėkmės – neužtenka vien tik būti socialiniame tinkle. „Facebook“ puslapio priežiūra labai svarbus dalykas, nes būtent ten jūsų veikla tampa prieinama kiekvienam internete naršančiam žmogui.

 

Jei nusprendėte įkurti savo įmonės „filialą“ „Facebook‘e“, tuomet svarbu ne tik operatyviai reaguoti į lankytojų pastebėjimus, bet ir žinoti, koks atsakas yra geriausias sprendimas.

 

Ko reikia, kad įmonės komunikacija „Facebook'e“ būtų efektyvi?

 

„Tam, kad komunikacija „Facebook“ profilyje nepakenktų įmonės įvaizdžiui reikia, visų pirma, sutvarkyti skelbiamą informaciją. Antra, reiktų nuspręsti, kokia informacija turėtų būti skelbiama bendrovės profilyje.

 

Tai neturėtų būti niekam neaktualūs reklaminiai skelbimai ar nuorodos į įmonės puslapį. Lankytojas tai supras kaip tiesioginę reklamą, nusibos matyti naujienų sraute reklamines žinutes ir tiesiog paliks puslapį ir galbūt net pakeis nuomonę apie įmonę.

 

Kitas dalykas – reakcija į lankytojų komentarus, pastabas. Būtina, kad tai būtų operatyvu ir visiškai pateisintų kliento lūkesčius. Pasitaiko pavyzdžių, kai įmonės „Facebook“ profilį prižiūrintiems administratoriams trūksta kompetencijos reaguoti į lankytojų komentarus. Tad puslapio priežiūrą geriausia patikėti šios srities profesionalams, kurie kiekvienoje situacijoje ras įmonės politiką ir bendrą etiketą atitinkantį atsakymą į kliento pastabą“, – sako T. Padgurskas.

 

Sustiprinti savo buvimą „Facebook‘e“ ir pasiekti teigiamų rezultatų jums gali padėti viešųjų ryšių agentūros ir jose dirbantys specialistai, kurie išmano kaip tinkamai panaudoti šį komunikacijos įrankį. Jų žinios gali padėti jūsų įmonės „Facebook‘o“ puslapį paversti „gyvu“ kompanijos atstovu, o statistinius analizės duomenis – sėkme ir pinigais.

 

„Facebook‘as“ leidžia vienoje vietoje apjungti keletą inovatyvių ir patrauklių komunikacinių priemonių. Specialistai, turintys stiprius rašymo ir tokių priemonių, kaip nuotraukų, vaizdo ar garso įrašų panaudojimo įgūdžius, padės jūsų įmonei įgyvendinti pasirinktus tikslus.

 

Užs. nr. 201508-02

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: