reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2010 04 26, 10:51
Skatinant verslo vystymąsi – išsami medžiaga lietuviškai intelektinės nuosavybės tema

Balandžio 26-ąją, Pasaulio intelektinės nuosavybės dieną, Lietuvos Respublikos Seime vykstančioje konferencijoje „Kaip apsaugoti intelektinę nuosavybę ir saugiau jaustis ES ir pasaulio rinkose“ pristatoma intelektinės nuosavybės metodinė medžiaga lietuvių kalba, skirta labiausiai dėl klastojimo pažeidžiamoms tekstilės, baldų, odos ir avalynės pramonėms.

 

Tai pirmoji tokio pobūdžio medžiaga paruošta Lietuvos verslui.

 

Leidinyje išsamiai pateikiama informacija apie intelektinės nuosavybės apsaugą dvidešimtyje ES ir pasaulio šalių bei patarimai, kurie skirti palengvinti įmonėms ruošti strategijas kovoje su intelektinės nuosavybės teisių pažeidimais, susijusiais su prekių ženklo ir prekių klastojimu, visos Europos mastu.

 

„Lietuvoje intelektinė nuosavybė aprangos ir tekstilės pramonėje – dar nauja sritis, tačiau jos įtaka artimiausioje ateityje tik didės. Augant gamybos kaštams, efektyviausias būdas yra kurti savo prekinius ženklus. Pastebima tendencija, kad Lietuvos gamintojai taip pat vis daugiau investuoja į savo prekinių ženklų kūrimą, todėl jiems, kaip intelektualaus kūrybinio produkto gamintojams, būtina tinkama apsauga ir garantijos.

 

Esu tikras, kad pristatoma pirmoji metodinė medžiaga bus naudinga Lietuvos įmonėms ne tik susipažįstant su reikalinga informacija ir kitų šalių praktika, tačiau taip pat taps įrankiu, skatinančiu jas pradėti vystyti sritis, kuriose jos turi daugiausiai žinių ir patirties“, - sako  Linas Lasiauskas, Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos (LATIA) prezidentas.

 

Konferencijoje „Kaip apsaugoti intelektinę nuosavybę ir saugiau jaustis ES ir pasaulio rinkose“  įvairių sričių ekspertai pristato apžvalgas apie galimybes, kurias turi įmonės, siekiančios savo intelektinės nuosavybės teisių apsaugos bei jų įgyvendinimo Europoje ir Kinijoje. Konferencijoje dalyvauja žymus Lietuvos dizaineriai, šakinių organizacijų, Europos baldų pramonės, Kinijos intelektinės nuosavybės informacinės tarnybos (China IPR Help-desk) atstovai bei kiti ekspertai.

 

„Šiuo metu lietuviai yra daugiau žinomi kaip gamintojai, o ne kūrėjai. Tinkama prekės ženklų apsauga ir jos įrankiai skatintų nacionalinių prekinių ženklų kūrimą, kurie turi galimybių įsitvirtinti ir visame pasaulio rinkoje. Lietuvos kūrybinis potencialas yra labai stiprus - yra kompetentingų profesionalų, turinčių tarptautinės patirties, tačiau valstybė neįvertina aprangos ir tekstilės pramonės kūrybinio produkto, kaip produkto, turinčio didžiulę pridėtinę vertę“, - teigia dizaineris Seržas Gandžumianas.

 

Konferencijos metu taip pat veikia Valstybinio patentų biuro parengta paroda, skirta atkurtos nepriklausomos Lietuvos pramoninės nuosavybės apsaugos 20-mečiui paminėti.

 

Konferenciją organizuoja ES projekto „IPeuropAware” IPR Help-desk (Intelektinės nuosavybės teisių pagalbos informacijos skyrius), Enterprise Europe Network (Europos verslo ir inovacijų tinklas), veikiantis Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, ir Lietuvos Respublikos Valstybinis patentų biuras.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio Verslosavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 
Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama