reklama

rekomenduojame


Ryšiai su visuomene
RsV „Promo Service“

Kyšiai.lt
Portalas prieš korupciją

Teisinės konsultacijos
Teisininkų patarimai

Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimai
Tyrimai LT

Žurnalistikos kursai
Susipažink su žurnalisto profesijos subtilybėmis

Jaunimo naujienos
Jaunimo naujienos

Universalus meistras
Plytelių klijavimas

Laisvalaikio batai
Laisvalaikio batai

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 03 30, 19:18
Emigrantas grįžo į Lietuvą ir įsuko sėkmingą verslą

Image
Rolandas
Kol vieni skundžiasi nepakeliamu gyvenimu Lietuvoje ir emigruoja į turtingesnes šalis, yra tokių, kurie neradę laimės svetur, sėkmingai kurią gyvenimą gimtoje šalyje. Kaunietis Rolandas trumpai padirbėjęs užsienyje ir pasisėmęs ten įvairių idėjų nusprendė kurti verslą Lietuvoje.

 

Dabar jis Kaune turi jau dvi buitinės chemijos priemonių parduotuves ir toliau plečia verslą.

reklama

 

„Buvau išvykęs padirbėti į Airiją, buvau Londone, Paryžiuje. Tačiau būti samdomu darbuotoju man nepatiko. Norėjau pats kurti, turėti savo verslą. Pasidairęs svečiuose kraštuose prisirinkau idėjų, ką ir kaip būtų galima daryti ir grįžęs ėmiausi veiklos“, - pasakoja ketvirtą dešimtį įpusėjęs vyras.

 

Lietuvoje jo verslas veikia jau maždaug 3,5 metų, iš jų daugiau kaip dvejus metus vyras įsikūręs prekybos miestelyje „Urmas“.

 

Čia jis turi dvi parduotuves, kuriose prekiauja įvairiomis valymo, skalbimo priemonėmis, oro gaivikliais, parfumerija. Kaip sako Rolandas, pirmąją jis „įsuko“ pats parduodamas prekes, o dabar tai daro antroje savo parduotuvėje, pirmoje vietą užleidęs samdomiems darbuotojams.

 

„Persikrausčiau į prekybos miestelį, nes čia pastovūs ir dideli žmonių srautai, tad belieka jiems tik parduoti prekę, pritraukimu nereikia rūpintis“, - savo sprendimą argumentavo verslininkas.

O parduoti Rolandas moka ir čia remiasi labai aiškiai savo suformuluota filosofija.

 

„Niekada negiriu savo prekės, nebandau įsiūlyti. Jei klientas ieško kažko konkretaus, žinoma, patariu ką geriau pasirinkti. O jei užsuka apsidairyti, duodu nemokamų pavyzdžių ir visada siūlau išbandyti. Žmogus turi pats išsirinkti, kas jam labiausiai tinka, turi norėti to dalyko ir tada jis pats grįš įsigyti“, - aiškino pašnekovas.

 

Pasak jo, tai išties veikia – žmonės ne tik grįžta patys, bet ir papasakoja kitiems. O tokia reklama – pati geriausia.

 

„Pastebiu, kad klientų visada padaugėja po didžiųjų švenčių – Kalėdų, Velykų. Vadinasi žmonės susitikę, kalbėdamiesi prie šventinio stalo pasakoja vieni kitiems, rekomenduoja apsilankyti, o tai geriausias įvertinimas“, - sakė verslininkas.

 

Dar viena sėkmės priežastis – asortimentas. Rolandas savo parduotuvėse parduoda tik aukštos kokybės produkciją, pagamintą Vakarų Europoje ir daugiausia tokių prekinių ženklų, kurių kitose mūsų šalies prekybos vietose beveik nėra arba nėra visai.

 

„Prieš įkurdamas šį verslą, mačiau, kad Lietuvoje labai trūksta aukštos kokybės švaros priemonių, ši rinkos niša buvo praktiškai tuščia. Dabar matau, kad neklydau – paklausa tokiai produkcijai tikrai yra. O kokybei užtikrinti turiu vieną paprastą taisyklę – viską, ką parduodu, išbandau pats. Jei sau į namus tokios priemonės neimčiau, jos nebus ir mano parduotuvėje“, - pasakojo Rolandas.

Vyras neslepia, kad verslas einasi gerai ir turi tolesnių plėtros planų. Tiesa, jie susiję su visai kita sritimi.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Kiek laiko trunka jūsų kelionė iki darbo?
 

reklama

reklama

reklama

reklama