VersloSavaite.lt   
2012 10 23, 13:43
Daugėja manančių, kad verslas dėl pelno nusižengtų ir įstatymams

Image
Sxc.hu nuotr.
Jeigu įmonė patenka į teisėsaugos ar kontroliuojančių valstybės institucijų akiratį, beveik kas antras Lietuvos gyventojas (47 proc.) mano, kad jos veikla yra nesąžininga. Per ketverius metus taip manančių padaugėjo 6 procentiniais punktais.

 

Taip pat beveik trys ketvirtadaliai (73 proc.) Lietuvos gyventojų mano, kad verslas, siekdamas pelno, gali padaryti viską, net jeigu tektų nusižengti teisės aktams. Nuo 2008 m. taip manančių padaugėjo 13 procentinių punktų.

reklama

 

Tai rodo ryšių su visuomene agentūros „Nova media“ užsakymu atlikto visuomenės nuomonės tyrimo apie pasitikėjimą verslu rezultatai.

 

„Gyventojų požiūrio į verslą prieš ketverius metus ir dabar palyginimas atskleidžia, kad Lietuvos verslą gyventojai vertina įtariau, jam sudėtinga įgyti pasitikėjimą. Faktas, kad žmonės skuba pripažinti verslą kaltu vos tik atsakingos institucijos imasi veiksmų, patvirtina ne tik bendrą nepasitikėjimą, tačiau ir bendrovių reputacijos problemas. Gyventojai vertina ir susidaro nuomonę pagal įvairius aspektus, tad svarbu ir bendrovės veikla, ir jos komunikacija“, - sako ryšių su visuomene agentūros „Nova media“ vykdančioji partnerė Lina Venskaitytė.

 

Tyrimo rezultatai taip pat atskleidė, kad Lietuvos gyventojai skeptiškai vertina verslo požiūrį į darbuotojus. 70 proc. gyventojų mano, kad verslas Lietuvoje siekia pelno nepaisydamas darbuotojų poreikių ir gerovės.

 

Su tokiu teiginiu visiškai nesutinka tik 2 proc. gyventojų. Per ketverius metus manančių, kad verslas siekia pelno nepaisydamas darbuotojų poreikių ir gerovės padaugėjo 14 procentinių punktų.

 

Pasak L. Venskaitytės, pastaraisiais metais dėl ekonominio sunkmečio įmonėms dažnai tekdavo priimti ir sunkių sprendimų, kurie dėl komunikacijos trūkumo arba netinkamos komunikacijos galėjo būti įvertinti kaip savanaudiški ar trumparegiški.

 

2012 m. tyrimą apie Lietuvos gyventojų pasitikėjimą verslu ryšių su visuomene agentūros „Nova media“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „RAIT“. Iš viso apklausti 1038 gyventojai, kurių amžius nuo 15 iki 74 metų. 2008 m. tyrimą apie Lietuvos gyventojų pasitikėjimą verslu atliko tyrimų bendrovė „TNS Gallup“. Viso buvo apklausta 1016 respondentų, kurių amžius nuo 15 iki 74 metų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: