VersloSavaite.lt   
2016 05 30, 10:07
„Beta Media“ jau pajuto investicijų naudą

Image
Sxc.hu nuotr.
UAB „Beta Media“, valdanti paslaugų ir prekių elektroninės pasiūlos bei prekybos portalus „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“, jau pajuto žiemą gautų investicijų naudą: reaguojant į vartotojų poreikius ir rinkos pokyčius, plečiamas šių e. komercijos platformų siūlomų paslaugų asortimentas ir gerinama jų kokybė.

 

Taip pat vartotojų patogumui patobulinta pasiūlymų paieškos sistema, padėsianti lengviau rasti norimas paslaugas pagal kategorijas ir, bendradarbiaujant su kurjerių tarnyba, didinamas prekių  atsiėmimo punktų skaičius visoje Lietuvoje.

reklama

 

„Rinkoje esame jau 6 metus, tad turime nemenką įdirbį, inovatyvią komandą, gerai išvystytą internetinę platformą ir savo lojalių klientų ratą. Tai įpareigoja nuolat stebėti elektroninės prekybos pokyčius ir pasaulines tendencijas, kad galėtume laiku reaguoti net į menkiausius šio verslo svyravimus.

 

Jau seniai peraugome grupinių pirkimų portalų rėmus – tapome vieni didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o žiemą sulauktos investicijos leido toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: diversifikuoti portalų veiklą, peržiūrėti ir perskirstyti logistikos punktus regionuose pagal jų užimtumą bei išplėsti pirkėjų lojalumo programą“, – sako UAB „Beta Media“ įkūrėja Alvydė Palaimaitė.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: