VersloSavaite.lt   
2012 03 30, 18:13
Atrado naują verslo nišą – „sraigtasparnių tiuningą“

Sraigtasparnis
Sraigtasparnis
Sumažėjus reklamos užsakymams reklamos agentūroms dažnai tenka suktis iš susidariusios padėties. Štai viena reklamos agentūra atrado naują nišą versle – sraigtasparnių apklijavimas lipnia plėvele.

 

„Viskas prasidėjo 2011 metų rudenį. Į mus kreipėsi privataus sraigtasparnio savininkas iš Latvijos. Su juo esame dirbę ir anksčiau – apklijuodavome automobilius. Išgirdę  jo pageidavimą ir apsvarstę savo galimybes – sutikome. Štai ir rezultatas“, – sako UAB „Pramuštgalvis“ direktorius D. Balčiūnas.

reklama

 

Pasak jo, ryžtis tokiam žingsniui buvo nelengva, nes sritis nauja ir pakankamai siaura. Bet taip atrodė tik pradžioje.

 

Tik iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, jog sraigtasparnių klijavimas lipnia plėvele tai tas pats, kaip ir automobilių dekoravimas. Tikrai taip nėra. Įmonė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tiekėjais, kurie tiekia specialią plėvelę, kuri turi būti atspari dideliems atmosferos pokyčiams ir temperatūrų svyravimams.

 

Taip pat naudojami specialūs dažai spaudai ant plėvelės. O norint apklijuoti sraigtasparnį reikia ne tik turėti daug patirties, bet ir žinoti klijavimo technologiją.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: