VersloSavaite.lt   
2021 07 05, 11:58
Atidarė naują žemų kainų parduotuvę

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Nors per pastaruosius keletą metų metu Lietuvoje įsikūrė nemažai žemų kainų parduotuvių, nauji šios rinkos žaidėjai „Sale“ sako, kad vietos rinkoje yra, o kainos gali būti ir dar mažesnės.

 

Pirmoji šio prekinio ženklo parduotuvė buvo atidaryta praeitais metais Vilniuje, o antroji – visai neseniai Kaune, prekybos miestelyje „Urmas“.

 

Parduotuvėje prekiaujama maisto, buitinės chemijos produkcija, būna ir avalynės, drabužių ar kitų buityje reikalingų dalykų. Tik nuolaidų čia nebūna niekada, nes kainos, anot parduotuvės atstovų, ir taip žemos.

 

„Siekiame, kad mūsų parduotuvėse kainos būtų bent 20 proc. mažesnės nei kitose prekybos vietoje. Tačiau dažniausiai tas skirtumas yra kur kas didesnis. Pavyzdžiui, vienu metu pas mus buvo galima įsigyti originalių „Reebok“ batų už 7,89 Eur. Arba kitas pavyzdys –  litras kokybiško „Heinz“ BBQ padažo kainavo 4 Eur, kai įprasta kaina Lietuvoje – apie 8 Eur už pusės litro pakuotę.

 

Mūsų prekės kokybiškos, atkeliavusios daugiausia iš kitų ES šalių, nemaža dalis ir lietuviškų. Tiesiog mes Europos rinkose ieškome tokių variantų, kai yra išparduodami likučiai, kažkas turi prekių perteklių, arba keičiama produkto pakuotė. Tokiais atvejais gerą, dar ilgai galiojantį produktą galima nusipirkti žymiai pigiau“, - apie savo parduotuvių veiklos principus pasakojo „Sale“ vadovė Žana Zuzo.

 

Dar vienas svarbus aspektas, leidžiantis turėti itin mažas kainas – fiksuotas 17 proc. antkainis, kuris taikomas visoms prekėms.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: